Termeni si conditii

Termeni si Conditii

Acest site este creat si administrat de SC Perfect Journey SRL, o societate comerciala cu sediul social in Bucuresti, Bulevardul Decebal, nr.14, sector 3, numar de telefon: 031 9596, adresa de e-mail: office@perfectjourney.ro, inregistrata la Oficiul National al Registrului Comertului sub numarul J40/12707/2016, avand cod unic de inregistrare RO 36570606, titulara a licentei de turism pentru agentii tour-operatoare cu nr. 7686/07.12.2016 . Acest document stabileste termenii si conditiile in care puteti utiliza www.perfect-tour.ro. Utilizarea site-ului, logarea si accesul la servicii presupune implicit acceptarea acestor termeni si conditii.

Acces
Scopul permis pentru utilizarea acestui site este obtinerea de informatii privind ofertele si programele turistice ale Perfect
Journey, informatii despre destinatiile promovate, abonare la newsletter, achizitionare de produse Perfect Journey, rezervari, precum si suport live sau prin e-mail, etc. Orice utilizare in alte scopuri decat acestea nu este permisa.

Confidentialitate si informatii personale

  • Informatiile dumneavoastra personale detinute de Perfect Journey in momentul inregistrarii pe site sau cumpararii de servicii turistice sunt protejate in conditiile legii 677/2001.
  • Perfect Journey SRL este operator de date cu caracter personal inregistrata sub nr. 0002675 la A.N.S.P.D.C.P.
  • Prin completarea campurilor din formularele de inregistrare online utilizatorii sunt de acord ca datele personale pe care le inregistreaza sa intre in baza de date Perfect Journey si sa primeasca mesaje cu privire la produse si servicii, promotii, concursuri sau orice alte actiuni editoriale si de marketing desfasurate in viitor de catre Perfect Journey si de partenerii sai agreati.
  • La solicitarea explicita a utilizatorului adresata la it@perfectjourney.ro, Perfect Journey se obliga sa rectifice, actualizeze, blocheze, stearga sau transforme in date anonime si sa inceteze prelucrarea datelor personale ale utilizatorului, in mod gratuit, conform dispozitiilor Legii nr. 677/2001 privind protectia datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.
  • Perfect Journey se obliga sa nu faca publica adresa de e-mail a utilizatorilor si sa nu o dezvaluie unei terte parti, daca aceasta nu se afla intre partenerii agreati in mod expres, in afara cazului in care acest lucru este necesar pentru a respecta legea si/sau procedurile judiciare.

Drepturi de autor, marca si proprietate intelectuala

  • Dreptul de autor pentru informatiile existente pe acest site este detinut de Perfect Journey sau de partenerii sai.
  • Nici un material de pe acest site nu poate fi reprodus partial, integral sau modificat fara permisiunea anterioara explicita, prin acord scris cu Perfect Journey sau partenerii sai.
  • Continutul acestui site, sigla, marca, textele, grafica, fotografiile, software-ul, logo-urile si orice alte materiale prezente pe site sunt protejate de legea dreptului de autor si sunt proprietatea Perfect Journey.
  • Este interzisa crearea de legaturi cu acest site ale altor site-uri sau invers, fara un acord prealabil scris. In situatiile in care acest lucru se intampla fara acordul scris explicit al Perfect Journey, Perfect Journey nu isi asuma responsabilitatea pentru site-urile neafiliate cu care acesta ar putea fi legat, pentru materialele postate pe acest site de catre alte persoane decat cele autorizate de Perfect Journey si isi rezerva dreptul de solicita sanctionarea conform legislatiei in vigoare orice actiune de acest tip, care nu are acordul sau prealabil.
  • Perfect Journey sau terte parti pot furniza autorizat, prin intermediul site-ului, legaturi ("link"-uri) catre alte pagini sau resurse World Wide Web. Perfect Journey nu garanteaza, nu este si nu poate fi facut responsabil in nici un fel de disponibilitatea acestora, de forma, continutul, publicitatea, produsele sau alte materiale disponibile pe site-urile respective.

Termeni si conditii pentru rezervarile hoteliere

  • Tarifele hotelurilor nu se garanteaza decat pe baza unei rezervari confirmate. Mesele incluse in fiecare tarif sunt specificate la rubrica Masa pe site-ul Perfect Journey.
  • In anumite destinatii este posibil sa se perceapa taxe locale platibile direct la hotel. Conducerea hotelului are dreptul sa ceara la sosire detaliile cardului de credit sau un depozit care sa acopere si sa garanteze orice costuri suplimentare care pot aparea in timpul sederii dumneavoastra.
  • Cazarea se face de obicei intre 12.00 si 14.00, ora locala, in ziua sosirii programata in rezervare. Pe litoralul romanesc cazarea incepe la ora 18:00 in ziua sosirii si se termina pana la ora 12.00 in ziua plecarii. Pentru a evita probleme la cazare, va rugam sa ne informati in cazul in care veti ajunge mai tarziu la hotel.
  • Distribuirea camerelor la hotel se face la receptie si orice problema legata de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre client direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei.
  • Toate hotelurile publicate pe www.perfect-tour.ro solicita ca cel putin unul dintre pasageri sa aiba 18 ani impliniti. In cazul neprezentarii la hotel, se va aplica o penalizare de minimum o noapte (pana la maximum costul intregii sederi, in functie de politica de anulare a hotelului).
  • Cererile de rambursare, ca urmare a neutilizarii in totalitate sau partiala a serviciilor turistice, trebuiesc insotite de o confirmare scrisa din partea hotelului.
  • Aceasta confirmare nu garanteaza returnarea contravalorii serviciilor neutilizate si va fi onorata numai in cazul in care hotelul accepta returnarea contravalorii.
  • Toate rezervarile vor fi onorate numai pentru persoanele pe numele carora s-a facut rezervarea. Schimbarile de nume nu sunt permise.
  • In caz de imposibilitate fortuita de a onora rezervarea, Perfect Journey isi rezerva dreptul de a inlocui hotelul sau alte servicii confirmate initial cu altele de categorie similara sau superioara, fara nici un fel de alta compensatie in schimb sau de a returna banii integral in cazul in care este imposibila oferirea unei alternative.
  • Tipurile de camere pot depinde de disponibilitatea acelui tip de camera in hotel si pot varia in functie de hotel si/sau de tara. Incercam sa ne asiguram ca hotelul ofera tipul de camera rezervat, totusi pot exista ocazii cand in loc de o camera cu pat dublu poate fi alocata o camera cu doua paturi separate sau o camera cu pat dublu poate fi alocata in loc de o camera cu doua paturi separate.
  • Va rugam sa luati la cunostinta ca majoritatea hotelurilor europene ofera doua paturi single alaturate pentru a forma un pat dublu. In timp ce toate preferintele legate de tipul de camera dorit sunt trimise la hotel, alocarea camerelor este facuta de catre hotel si depinde de disponibilitatea din momentul intrarii in hotel.
  • O camera tripla nu garanteaza trei paturi separate. Camerele cu 3 paturi (triple) pot fi cu 3 paturi de acelasi fel sau cu 2 paturi de acelasi fel si unul pliant sau cu un pat matrimonial si unul normal sau pliant.
  • Marimile paturilor si configuratia lor pot diferi. O camera cvadrupla este o camera pentru patru adulti, cu doua, trei sau patru paturi. Acest lucru poate include si paturi pliante. Aranjamentul paturilor poate varia considerabil.
  • Orice cerere suplimentara, cum ar fi pentru etaj superior, pentru camera de fumatori etc. nu e garantata in momentul rezervarii si depinde de disponibilitatea hotelului in ziua intrarii clientului.
  • Clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita oficial de catre ministerele de resort ale tarilor respective si ca atare, respecta standardele locale.
  • Criteriile si cerintele specifice aplicate pot diferi de la tara la tara, ca urmare clasificarea hotelurilor ofera doar o idee generala a calitatii hotelului si un nivel aproximativ de facilitati, servicii si comoditati. Perfect Journey nu se face responsabila de aceasta varietate in ceea ce priveste clasificarea hotelurilor intre tari, tipuri de camere si informatiile despre hotel legate de aceste chestiuni.  Este responsabilitatea persoanei care face rezervarea sa se asigure ca tipul de camera rezervat este adecvat numarului de persoane care calatoresc.
  • Orice reclamatie trebuie depusa in scris la sediul Perfect Journey in maxim 30 zile de la data iesirii din hotel. Nu vom lua in considerare reclamatiile care nu au fost supuse atentiei hotelului pe timpul sederii clientului.
  • Orice reclamatie trebuie raportata pe loc hotelului si ghidului local, sau la numarul de urgenta de pe voucher.
  • Nu suntem responsabili pentru compensarea niciunei situatii care ar fi putut fi rezolvata la fata locului daca hotelul ar fi fost informat. Perfect Journey nu va fi responsabila pentru orice inconveniente sau rezultate ale unor circumstante neprevazute cum ar fi inundatii, cutremure, revolte, acte teroriste, acte guvernamentale sau schimbarea autoritatii dintr-o tara, conditii de vreme nefavorabile sau renovari la hotel care nu ni s-au comunicat in avans.
  • Diferentele de clima si regulile de economisire a energiei din diferite tari pot afecta sistemele de incalzire din hotelurile localizate in zona sau tara respectiva. De exemplu, in Italia sistemul de incalzire poate fi operat numai intre 15 noiembrie si 15 martie din cauza reglementarilor guvernamentale. Inceperea si incetarea datelor de functionare a piscinelor pot fi de asemenea afectate de conditiile de clima si vreme. Perfect Journey nu este responsabila pentru politicile hotelurilor legate de aceste aspecte.
  • Dupa efectuarea rezervarii, va rugam sa verificati si sa va asigurati ca toate detaliile din voucher (cum ar fi adresa hotelului, informatiile despre hotel, oras si tara) sunt corecte. In acest mod veti fi protejat de orice neplaceri cauzate de o eroare a sistemului.

Termeni si conditii de rezervare si vanzare a biletelor de avion

  • Odata cu efectuarea rezervarii, veti primi de la Perfect Journey informatii referitoare la tariful zborului (valabil la data rezervarii), precum si informatii referitoare la conditii, restrictii si reguli aplicabile biletului de avion ce poate fi cumparat in baza respectivei rezervari.
  • Toate conditiile, regulile si restrictiile aplicabile unui bilet de avion sunt cele dictate de compania aeriana precum si de alti factori (de ex. obligatia detinerii vizei), independenti de vointa Perfect Journey.
  • Aceste reguli, precum si tariful biletului de avion, se pot modifica, prin vointa celor ce le-au impus, pana in momentul cumpararii efective a biletului, fara ca Perfect Journey sa poata fi facuta in vreun fel raspunzatoare.
  • Dupa emiterea biletului de avion, toata responsabilitatea privind efectuarea calatoriei revine companiei aeriene. Pasagerul este obligat sa se prezinte la imbarcarea pentru zbor cu cel putin 2 ore inainte de ora plecarii pentru zboruri internationale si minim 1 ora si 30 min inainte de ora plecarii pentru zboruri interne, pentru a i se putea intocmi formalitatile necesare.
  • Companiile aeriene isi asuma dreptul de a anula un zbor sau de a modifica orarul acestuia, in aceste cazuri, in functie de orele pierdute, pasagerul poate solicita despagubiri numai direct companiei aeriene.
  • Fiecare turist este raspunzator personal pentru respectarea prevederilor serviciilor pasapoarte, vamale, sanitare, etc. ale tarii in care calatoreste. Fiecare client trebuie sa se informeze asupra obligativitatii vizelor la consulatele si ambasadele tarilor in care planuieste sa calatoreasca.
  • Cetatenii romani pot calatori fara viza in statele membre ale Uniunii Europene si ale Spatiului Schengen pentru o perioada de max. 90 de zile intr-un interval de 6 luni cu conditia detinerii unei carti de identitate sau a unui pasaport valabil.
  • Cetatenii romani pot calatori numai pe baza cartii de identitate in urmatoarele tari: Austria, Belgia, Bulgaria, Cehia, Cipru, Danemarca, Elvetia, Estonia, Estonia, Finlanda, Franta, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Malta, Marea Britanie, Olanda, Polonia, Portugalia, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Ungaria.
  • Cetatenii romani minori pot calatori in strainatate numai insotiti, cu acordul parintilor ori al reprezentantilor legali. In situatia in care minorul calatoreste neinsotit, trebuie prezentata la iesirea din tara o procura din partea ambilor parinti prin care acestia isi exprima acordul pentru efectuarea calatoriei respective. Pasagerii care calatoresc insotiti de o alta persoana decat tutorii acestuia, au obligativitatea de a avea procura din partea tutorelui/tutorilor si cazierul judiciar.
  • Este indicata reconfirmarea zborului de intoarcere cu 72 ore inainte, in caz contrar putand fi anulata rezervarea acelui zbor. In functie de reglementarile companiilor aeriene, pasagerul poate prezenta la check-in pentru zborurile internationale, una sau doua piese de bagaj a cate 20-23 kg fiecare, cu dimensiuni totale (lungime + latime + inaltime) de 158 cm, precum si o piesa de bagaj de mana de 5-10 kg, cu dimensiuni totale de 115 cm.
  • Pentru zborurile interne, limita de greutate pentru bagajele de cala este de 10-20kg/persoana, iar pentru bagajul de mana de 5-10 kg. Informatii exacte va vor fi comunicate la emiterea biletelor de avion.
  • Excedentul de bagaje se taxeaza suplimentar de catre companiile aeriene.
  • Pasagerii cu probleme grave de sanatate, precum si pasagerele insarcinate vor putea calatori numai cu acordul scris al medicului curant, obtinut cu maxim 7 zile inaintea datei zborului.
  • Animalele domestice sunt acceptate la bordul aeronavelor numai cu rezervare anterioara confirmata de catre compania aeriana si numai cu model standard de cusca.
  • La bordul aeronavei sunteti obligati sa respectati recomandarile personalului de bord si puteti solicita informatii despre programul de fidelizare al companiei aeriene cu care calatoriti pentru a putea beneficia ulterior de avantajele oferite membrilor.
  • Pentru a va proteja impotriva noilor amenintari cu explozibili lichizi, Uniunea Europeana (UE) a adoptat o serie de reguli si masuri, care restrictioneaza cantitatea de lichide pe care le puteti trece prin punctele de control de securitate.
  • Aceste reguli se aplica pentru toti pasagerii care pleaca de pe aeroporturi din UE indiferent de destinatia acestora, insa se practica pe o scara din ce in ce mai larga si pe alte aeroporturi din afara UE.
  • Noile reguli au intrat in vigoare la 6 noiembrie 2006 pe toate aeroporturile din UE, Norvegia, Islanda si Elvetia si sunt valabile pana la alte modificari.
  • Este permis sa luati in bagajul de mana doar cantitati mici de lichide de uz personal, care trebuie sa fie amabalate in recipiente individuale de maximum 100 mililitri fiecare.
  • Toate aceste recipiente vor fi depozitate lejer intr-un ambalaj din material plastic transparent, care se poate resigila, avand un volum maxim de 1 litru per pasager si pot include: apa si alte bauturi, supe, siropuri, creme, lotiuni si uleiuri, parfumuri, spray-uri, gel de par si de baie, spuma de barbierit, recipiente sub presiune, pasta de dinti, rimel, mixturi, precum si alte produse de aceeasi consistenta.
  • Puteti avea in bagajul de mana medicamente sub forma de lichid, gel, aerosoli, insulina si substante pentru dieta (este necesara recomandarea scrisa a medicului), inclusiv hrana pentru copii (lapte sau suc), in cantitatea necesara pe durata calatoriei. Este permis sa impachetati lichide in bagajele de cala.
  • Este permis sa cumparati lichide, cum ar fi bauturi sau parfumuri, fie din zona duty-free de dupa controlul de    securitate, fie de la bordul aeronavelor doar daca acestea sunt ambalate in pungi resigilabile din plastic transparent  (nu trebuie desigilate pana la destinatie, altfel pot fi confiscate).
     

Termeni si conditii pentru circuitele de grup

  • Insotitorul de grup poate modifica programul circuitului pe zile, inclusiv ordinea in care se viziteaza obiectivele turistice, in functie de anumite conditii obiective (conditii meteo nefavorabile, etc.), dar fara a se afecta structura generala a programului.
  • Perfect Journey nu este responsabila de eventualele modificari ale zilelor sau ale orarului zborurilor, operate de companiile aeriene si nici pentru eventualele modificari ale programului survenite datorita acestora.
  • Agentia noastra nu poate fi facuta raspunzatoare de modificarea programului turistic, cand aceasta se datoreaza unor cauze de forta majora sau unor imprejurari pe care nici agentia, nici prestatorii de servicii nu le puteau prevedea sau evita (intarzieri in traficul aerian, schimbari de aeroport sau de program, datorate miscarilor politice, grevelor, calamitatilor naturale, etc). In aceste cazuri, Perfect Journey va depune toate eforturile pentru depasirea situatiilor ivite, dar nu poate fi facuta raspunzatoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente.
  • Perfect Journey nu este raspunzatoare pentru situatiile in care autoritatile vamale sau aeroportuare refuza imbarcarea Turistului sau nu ii acorda acestuia permisiunea de intrare sau de iesire dintr-o tara si nu i se pot imputa Agentiei sumele generate de aceasta situatie.
  • Perfect Journey nu poate fi facuta raspunzatoare de pierderea bagajelor sau a obiectelor personale ale turistului (indiferent de cauza).

Termene si conditii de plata. Conditii de anulare si penalitati

  • Pentru biletele de avion, plata se face integral in momentul emiterii acestora.
  • Pentru serviciile la sol, plata se efectuaza in cuantum de: 40% la confirmarea rezervarii; 60% cu 30 de zile inainte de plecare.
  • Pentru solicitari primite cu mai putin de doua saptamani inainte de data plecarii, plata se face integral la data rezervarii.
  • Plata se poate face in Euro sau in Lei (caz in care se foloseste cursul BNR + 2%, din ziua platii).
  • Conditiile de anulare ale unui pachet turistic, precum si cuantumul penalitatilor sunt prevazute separat in Contractul cu Turistul, care se incheie atunci cand se achizitioneaza respectivul pachet.
  • Refund-ul, in cazul in care acesta exista, se poate face doar in aceeasi modalitate in care s-a efectuat la plata initiala.
  • Penalizarile se pot ridica pana la 100% din valoarea pachetului turistic.

Cumparaturi online – care sunt drepturile consumatorilor si obligatiile comerciantilor?

Informatiile pre contractuale

Inainte de incheierea contractului la distanta, consumatorul trebuie isi cunoasca drepturile si obligatiile in caz de comanda. Astfel trebuie precizate:

  • caracteristicile esentiale ale bunului sau ale serviciului;
  • pretul bunului sau al serviciului;
  • data sau termenul pentru livrarea bunului sau pentru executarea serviciului;
  • informatii privind identitatea vanzatorului si datele de contact;
  • aceste informatii trebuie sa fie lizibile si pe intelesul tuturor.

Garantia legala de conformitate

Comerciantul online trebuie sa informeze consumatorul cu privire la existenta garantiei legale de conformitate a produsului.

Dreptul de retractare

Comerciantul trebuie sa indice conditiile in care consumatorul se poate sau nu retracta.

Atunci cand dreptul de retractare exista, conditiile, termenul si modalitatile de exercitare ale acestui drept trebuie sa fie clar exprimate. Un formular tip de retragere, trebuie pus la dispozitia consumatorului.

Toate aceste informatii impreuna cu conditiile generale de vanzare (CGV) si cu formularul de retractare trebuie transmise consumatorului dupa plasarea comenzii, printr-un email de confirmare.

Plasarea comenzii

Legea impune ca inainte de validarea comenzii, consumatorul sa fie informat in mod explicit, ca se angajeaza sa plateasca. Nu trebuie sa existe nici o ambiguitate privind obligatia de plata.

Validarea comenzii de catre consumator trebuie sa parcurga etapa “commande avec obligation de paiement” (comanda cu obligatie de plata) sau o formula sinonima care sa exprime obligatia de plata.

Pe langa aceasta, site-ul internet trebuie indice care sunt mijloacele de plata acceptate de vanzator si eventualele restrictii de livrare (de exemplu anumite zone geografice).

Livrarea

Legea prevede dreptul de reziliere a contractului in cazul in care comerciantul nu isi executa obligatiile.

Produsul comandat trebuie livrat in maxim 30 de zile de la data plasarii comenzii. In cazul nerespectarii acestui termen, consumatorul trebuie sa notifice furnizorul pentru a livra intr-un termen rezonabil. In caz contrar, consumatorul va putea rezilia contractul.

In acest caz, i se va returna in cel mult 14 zile, suma de bani platita, sub sanctiunea aplicarii unor penalitati de 10% daca returnarea banilor se face in termen de 30 de zile, de 20% pentru intarzieri de pana la 60 de zile si 50% pentru intarzierile superioare.

Transferul riscurilor

Sunt interzise clauzele care prevad ca riscul transportului bunurilor livrate apartine consumatorului si aceasta chiar daca livrarea se realizeaza printr-un trasportator ales de consumator.

Exercitarea retractarii

Transpunand Directiva europeana 2011/83/UE din 25 octombrie 2011, leagea Hamon modifica termenul de retragere de la 7 la 14 zile. Termenul incepe sa curga de la incheierea contractului in cazul prestarii de servicii, respectiv de la primirea bunurilor de catre consumator in cazul vanzarii de bunuri.

Retractarea trebuie notificata prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire (LRAR), pe cheltuiala cumparatorului, cu exceptia cazului in care aceasta precizare nu apare in CGV.

In caz de retractare, pretul trebuie restituit, inclusiv costul livrarii, in termen de 14 zile, sub sanctiunea penalitatilor financiare.

Comerciantul trebuie sa puna la dispozitia consumatorului, formularul de retragere.

Asigurarea securitatii prelucrarii datelor personale

S.C. PERFECT JOURNEY S.R.L. ia toate masurile tehnice si organizatorice adecvate pentru protejarea datelor cu caracter personal impotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificarii, dezvaluirii sau accesului neautorizat.
1. Colectarea datelor cu caracter personal este facuta prin intermediul unor formulare securizate aflate pe site-ul companiei. Datele personale astfel colectate sunt pastrate in baze de date criptate.
2. Utilizatorii care au acces la baza de date a informatiilor cu caracter personal sunt doar cei desemnati de conducerea societatii, fiecare dintre acestia acceseaza baza de date cu propriul nume de cont si parola. Toti utilizatorii sunt obligati sa pastreze confidentialitatea datelor la care au acces, iar la fiecare terminare de sesiune in baza de date vor inchide sesiunea. In cazul in care unul sau mai multi utilizatori sunt revocati din diverse motive conturile de acces se suspenda automat.
3. Utilizatorii acceseaza datele cu caracter personal numai pentru indeplinirea atributiilor de serviciu.
4. Computerele de la care se acceseaza baza de date a informatiilor cu caracter personal sunt parolate, au implementate solutii de protectie antivirus, antispam si firewall updatate la zi. 
5. Imprimarea datelor cu caracter personal se realizeaza numai de catre utilizatorii autorizati pentru aceasta operatiune si numai in scopuri cerute de legile in vigoare.

 

Punerea in conformitate a web site-urilor comerciale

Informatii privind obligatia de plata, caracteristicile bunurilor si serviciilor, modalitatile de transport, de livrare, de returnare, de restituire a platii, transferul riscurilor, modalitatile de retractare, etc, trebuie anlizate inainte de punerea in conformitate cu cerintele legale. Documentele contractuale trebuie de asemenea revazute pentru a evita nulitatea contractelor si a sanctiunile.

Avand in vedere termenele imperative de retragere si de restituire a platii, este de preferat ca vanzatorul-comerciant online sa instituie o procedura strica de gestiune a retururilor si mai ales sa puna la dispozitia consumatorilor, formularul de retragere.

Incepand cu 13 iunie 2014 comerciantii online sunt obligati sa-si puna in conformitate web site-urile comerciale si conditiile generale de vanzare.

Ordonanta 34/2014:
http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf