Intrebari frecvente

Perfect Journey este dedicata in permanenta clientilor sai. Vom face tot posibilul ca in fiecare zi sa oferim calitate, promptitudine si satisfactie fiecarui client in parte. Utilizati linkurile de mai jos pentru a gasi informatiile cele mai comune sau simtiti-va liberi sa ne contactati pe mail sau la telefon.

Intrebari frecvente

1. Cum pot verifica disponibilitatea pentru un sejur?
Ne puteti transmite solicitarea dumneavoastra telefonic prin intermediul serviciului nostru de call center, prin email, prin completarea formularului de solicitare oferta/contact de pe site-ul nostru sau puteti intra pe chat pentru a discuta cu un operator.

2. In cat timp voi primi un raspuns la solicitarea mea?
Obiectivul nostru este sa va trimitem o propunere de vacanta in maxim 4 ore, insa in functie de complexitatea solicitarii dumneavoastra si de programul de lucru al agentiilor Perfect Journey raspunsul poate sosi in maxim 24 de ore.

3. Cum pot confirma o rezervare?
Pentru a confirma o rezervare ne puteti contacta telefonic sau prin email pentru a ne comunica decizia dumneavoastra, precum si detaliile privind ceilalti pasageri (numele acestora, datele de nastere). Este foarte important sa retineti numele consultantului care v-a transmis oferta astfel incat comunicarea sa se faca mai usor.

4. Care sunt modalitatile de plata?
Puteti achita sejurul dumneavoastra prin virament bancar, cu cartea de credit (plata online sau POS – in agentie), cash.

5. Care sunt termenele de plata?
Pentru bilete de avion si transfer, plata se face integral in momentul emiterii acestora. Pentru serviciile la sol, plata se poate efectua in transe: minim 40% la confirmarea rezervarii; diferenta cu o luna inainte de plecare.

6. In ce moneda se efectueaza plata?
Plata se poate face in valuta serviciilor sau in RON (plata in devize se efectueaza la cursul BNR din ziua platii + 2% , comision de risc valutar).

7. Care sunt conditiile de anulare si penalitatile aplicate?
Conditiile de anulare ale unui pachet turistic, precum si cuantumul penalitatilor sunt prevazute separat in Contractul cu Turistul. Penalizarile se pot ridica pana la 100% din valoarea pachetului turistic.

8. Cand trebuie sa inchei Contractul cu Turistul?
Contractul cu Turistul se incheie pentru fiecare pachet turistic achizitionat la momentul achitarii unui avans sau a platii integrale a rezervarii. Pentru serviciile simple, de genul: doar cazare, voucherul de hotel si factura se considera Contract cu Turistul. De asemenea, un bilet de avion are propriile conditii de rezervare si odata emis se considera ca au fost acceptate conditiile biletului (modificare, anulare, reemitere, etc).

9. Cand primesc documentele de calatorie?
Documentele de calatorie vor fi transmise conform instructiunilor primite de la consultantul dumneavoastra de rezervari: fie la momentul achitarii integrale, fie cu cateva zile inainte de plecare.

10. Ce inseamna asigurare storno si de ce trebuie sa inchei una?
Asigurarile storno, pentru a fi valabile, se incheie odata cu contractul cu turistul. Asigurarile storno au conditii specifice, pe care le primiti de la consultantul Dumneavoastra si asigura rambursarea unei parti sau poate integral din valoarea serviciilor achizitionate, in functie de motivul anularii sejurului.

11. Cum procedez daca nu sunt multumit de serviciile de cazare in timpul sejurului?
In acest caz, aveti obligatia de a intocmi o sesizare in scris la fata locului , cu privire la deficientele constatate la fata locului, legate de realizarea pachetului de servicii turistice contractat, ce se va transmite atat Agentiei, cat si prestatorului de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului).

12. Care este termenul in care pot depune o reclamatie?
In cazul in care sesizarea transmisa in scris atat prestatorului de servicii turistice si Agentiei nu este solutionata sau solutionata partial, puteti depune la sediul Agentiei o reclamatie in scris, in termen de 5 zile calendaristice de la data incheierii calatoriei.

13. Daca am primit pe mail o descriere ce cuprindea si o poza, iar camera in care sunt cazat nu este identica cu cea prezentata, care este procedura de urmat?
Pozele postate pe site sau transmise pe e-mail au doar caracter informativ, nu va putem garanta ca la hotel veti primi camera prezentata. Agentia nu îsi asuma responsabilitatea pentru eventualele neconcordante.

14. Daca am incheiat un contract pentru anumite servicii turistice si ulterior doresc sa achizitionez servicii suplimentare, cui ma adresez?
In aceasta situatie va rugam sa contactati consutantul dumneavoastra de rezervari pentru a afla toate informatiile privind serviciile suplimentare care va intereseaza.

15. Cine este responsabil in cazul modificarii orarului de zbor?
Decizia privind modificarea orarului de zbor apartine in totalitate Companiilor aeriene. Agentia va informa turistii cu privire la orice modificari survenite imediat ce ii sunt aduse la cunostinta de catre Companiile aeriene.

16. Perfect Journey acorda asistenta pentru obtinerea vizelor de calatorie?
Stim cat este de obositor sa te ocupi de obtinerea vizei, de aceea iti venim in ajutor. Trimite o solicitare pe adresa [email protected] sau cere acest lucru agentului tau si noi te vom ajuta cu toate informatiile necesare sau chiar vom depune actele in numele tau, atunci cand situatia permite.

17. Pot calatori cu animalul de companie?
Intelegem ca animalul de companie este parte integranta a familiei, de aceea iti punem la dispozitie cateva informatii despre conditiile de calatorie specifice. Trebuie sa te asiguri ca alegi varianta cea mai buna de transport cat si conditiile de cazare pe durata vacantei. Consultantii nostri sunt pregatiti sa iti ofere sfaturile necesare, astfel incat toata familia sa se simta bine in vacanta.